Manufacturing Engineering of New MU-X
新型MU-X の生産技術について
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- Paper/Info type
- Isuzu Technical Journal
No.133
- Pages
- 54-58(Total 5 p)
- Date of publication
- Nov 2021
- Publisher
- Others, Unknown
- Language
- Japanese
Detailed Information
Category(J) | 論文 Translation |
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Category(E) | Technical Papers and Explanation |
Author(J) | 1) 永井 宏明, 2) 宮武 寛和, 3) 白井 慶太 |
Author(E) | 1) Hiroaki Nagai, 2) Hirokazu Miyatake, 3) Keita Shirai |
Affiliation(J) | 1) いすゞモータースカンパニー(タイランド), 2) いすゞ, 3) いすゞ |
Affiliation(E) | 1) Isuzu Motors Co., (Thailand), 2) ISUZU, 3) ISUZU |
Abstract(J) | 先行する新型D-MAX の商品ラインナップに加え、SUV としての差別化・魅力が求められている。その中で、車両の基本構造としての徹底的な軽量化方策により、従来工法の見直しが必要となる。今回新型MU-X のモデルチェンジに際し、生産工程の課題を解説し生産技術としての対応を紹介する。 Translation |
Abstract(E) | In addition to the product lineup of the new D-MAX that precedes it, differentiation and attractiveness as an SUV are required.Among them, it is required to review the conventional construction method by thorough weight reduction measures as the basic structure of the vehicle.This time, we will explain production process issue triggered by the new model change and introduce the correspondence as Manufacturing Engineering. |