新型WRX のデザイン
Design for All-New WRX
- 提供方法
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- 文献・情報種別
- スバル技報
No.48
- 掲載ページ
- 90-95(Total 6 p)
- 発行年月
- 2021年 11月
- 出版社
- その他・不明
- 言語
- 日本語
書誌事項
カテゴリ | 論文 |
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カテゴリ(英) | Technical Papers and Explanation 翻訳 |
著者 | 1) 中村 真一, 2) 安藤 貴洋, 3) 斎藤 實, 4) 相賀 博志, 5) 雲野 裕紀 |
著者(英) | 1) NAKAMURA Shinichi, 2) ANDOU Takahiro, 3) SAITOU Minoru, 4) AIGA Hiroshi, 5) KUMONO Yuuki |
勤務先 | 1) スバル, 2) スバル, 3) スバル, 4) スバル, 5) スバル |
勤務先(英) | 1) SUBARU, 2) SUBARU, 3) SUBARU, 4) SUBARU, 5) SUBARU |
抄録 | 新型WRX のデザイン開発では、お客様にエクステリアデザインの魅力を存分にお伝えするべく、コンセプトカーレベルの大胆なデザイン表現を量産車で実現することに挑戦した。たインテリアデザインでは、お客様のユースケースや機能にデザインを関連づけ、新型WRX の商品性をより明確に力強く表現することができた。 |
抄録(英) | In the design development of the new WRX, we challenged to realize a bold design expression with a mass production vehicle that is at the concept car level to fully convey the attractiveness of the exterior design to our customers. For the interior design,we related the design to customer’s use cases and functions and expressed the product value of the new WRX more clearly and powerfully. 翻訳 |