MX 30 の紹介
Introduction of MX 30
- 提供方法
- 他サイトにて提供・販売
- 入手方法の確認はこちら
- 文献・情報種別
- マツダ技報
No.38
- 掲載ページ
- 9-12(Total 4 p)
- 発行年月
- 2021年 12月
- 出版社
- その他・不明
- 言語
- 日本語
書誌事項
カテゴリ | 論文 |
---|---|
カテゴリ(英) | Technical Papers and Explanation 翻訳 |
著者 | 1) 竹内 都美子, 2) 上藤 和佳子, 3) 岡田 譲太, 4) 岩永 未央, 5) 信本 昇二 |
著者(英) | 1) Tomiko Takeuchi, 2) Wakako Uefuji, 3) Jota Okada, 4) Mio Iwanaga, 5) Shoji Nobumoto |
勤務先 | 1) マツダ, 2) マツダ, 3) マツダ, 4) マツダ, 5) マツダ |
勤務先(英) | 1) MAZDA, 2) MAZDA, 3) MAZDA, 4) MAZDA, 5) MAZDA |
抄録 | MX 30 は,これまでの常識にとらわれることなく,新しい価値の創造に挑戦し,人とクルマの新しい関係を提案したモデルであり,同時にマツダの電動化戦略のリードも担っている。お客さま自身が自由な発想でクルマの多彩な楽しみ方を創造し,より自分らしく過ごせる空間の提供を実現した,MX 30 の商品コンセプトや特徴を紹介する。 |
抄録(英) | MX 30 is an unconventional model challenging to create new value and proposing new relationship between car and human. At the same time, plays a leading role for Mazda’s electrification strategy. We are presenting here the concept and unique features of MX 30 that realizes space and atmosphere for customers to spend their times being true to themselves by enabling them to create various ways with free thinking to enjoy the car. 翻訳 |