Value that Yamaha Motor sees in electric mobility
電気で動く「モビリティ」にこめる価値
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- Available on this site
- Format
- Price
- Non-members (tax incl.):¥1,100 Members (tax incl.):¥880
- Publication code
- 20234841
- Paper/Info type
- Forum Text (Online)
No.23-W12
- Pages
- 1-12(Total 12 p)
- Date of publication
- Jan 2024
- Publisher
- JSAE
- Language
- Japanese
- Event
- JSAE Forum 2023 (Winter)
Detailed Information
Category(J) | PPT資料 Translation |
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Category(E) | PPT slides |
Author(J) | 1) 野口 浩稔 |
Affiliation(J) | 1) ヤマハ発動機株式会社 クリエイティブ本部プロダクトデザイン部 |
Abstract(J) | 市場の顧客価値が多様化し,その価値自体の変化も加速する中,発足10年目を迎えたヤマハ発動機の製品デザイン組織が直面する最大の課題は「次世代顧客体験価値の創造」です. 今年開催されたJapan Mobility Showにフォーカスして弊社デザイン組織が考える未来を紹介させていただきます. Translation |
Abstract(E) | “Creating next-generation customer experience value” is the biggest challenge that Yamaha Motor’s product design organization, which celebrated its 10th anniversary, faces amid the diversification of customer values and the acceleration of changes in those values. We will introduce the future that our design organization envisions, focusing on this year’s Japan Mobility Show. |