Autonomous Driving as a Business
ビジネスとしての自動運転
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- Format
- Price
- Non-members (tax incl.):¥1,100 Members (tax incl.):¥880
- Publication code
- 20214783
- Paper/Info type
- Journal of Society of Automotive Engineers of Japan
Vol.75 No.11
- Pages
- 4-9(Total 6 p)
- Date of publication
- Nov 2021
- Publisher
- JSAE
- Language
- Japanese
Detailed Information
Category(J) | 自動運転の新しい流れ Ⅱ Translation |
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Category(E) | New Trends of Automated Driving Technologies II |
Author(J) | 1) 山本 和一, 2) 田村 誠一, 3) 呉 昌志 |
Author(E) | 1) Waichi Yamamoto, 2) Seiichi Tamura, 3) Masashi Go |
Affiliation(J) | 1) ローランド・ベルガー, 2) ローランド・ベルガー, 3) ローランド・ベルガー |
Abstract(J) | 自動運転を具体的にビジネス化する動きが加速している。それは、需要がありかつ技術的に実現可能な、具体的なルート・シーンの設定から始まっている。自動運転の普及に向け、どのようなルート・シーンでビジネス化を目指すのか、そのために何をすべきか、短期・中長期の観点でロードマップを描くことが求められている。 Translation |
Abstract(E) | The movement of turning autonomous driving vehicles into a business is accelerating. It all begins by choosing a technically feasible driving scene that has demand. For the wide-scale deployment of autonomous driving, it is necessary to draw a roadmap from a short-, medium-, and long-term perspective towards commercialization and determine what we need to do to achieve this goal. |