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ビジネスとしての自動運転

Autonomous Driving as a Business

書誌事項

カテゴリ自動運転の新しい流れ Ⅱ
カテゴリ(英)New Trends of Automated Driving Technologies II

翻訳

著者1) 山本 和一, 2) 田村 誠一, 3) 呉 昌志
著者(英)1) Waichi Yamamoto, 2) Seiichi Tamura, 3) Masashi Go
勤務先1) ローランド・ベルガー, 2) ローランド・ベルガー, 3) ローランド・ベルガー
抄録自動運転を具体的にビジネス化する動きが加速している。それは、需要がありかつ技術的に実現可能な、具体的なルート・シーンの設定から始まっている。自動運転の普及に向け、どのようなルート・シーンでビジネス化を目指すのか、そのために何をすべきか、短期・中長期の観点でロードマップを描くことが求められている。
抄録(英)The movement of turning autonomous driving vehicles into a business is accelerating. It all begins by choosing a technically feasible driving scene that has demand. For the wide-scale deployment of autonomous driving, it is necessary to draw a roadmap from a short-, medium-, and long-term perspective towards commercialization and determine what we need to do to achieve this goal.

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