新型MU-X の生産技術について
Manufacturing Engineering of New MU-X
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- 文献・情報種別
- いすゞ技報
No.133
- 掲載ページ
- 54-58(Total 5 p)
- 発行年月
- 2021年 11月
- 出版社
- その他・不明
- 言語
- 日本語
書誌事項
カテゴリ | 論文 |
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カテゴリ(英) | Technical Papers and Explanation 翻訳 |
著者 | 1) 永井 宏明, 2) 宮武 寛和, 3) 白井 慶太 |
著者(英) | 1) Hiroaki Nagai, 2) Hirokazu Miyatake, 3) Keita Shirai |
勤務先 | 1) いすゞモータースカンパニー(タイランド), 2) いすゞ, 3) いすゞ |
勤務先(英) | 1) Isuzu Motors Co., (Thailand), 2) ISUZU, 3) ISUZU |
抄録 | 先行する新型D-MAX の商品ラインナップに加え、SUV としての差別化・魅力が求められている。その中で、車両の基本構造としての徹底的な軽量化方策により、従来工法の見直しが必要となる。今回新型MU-X のモデルチェンジに際し、生産工程の課題を解説し生産技術としての対応を紹介する。 |
抄録(英) | In addition to the product lineup of the new D-MAX that precedes it, differentiation and attractiveness as an SUV are required.Among them, it is required to review the conventional construction method by thorough weight reduction measures as the basic structure of the vehicle.This time, we will explain production process issue triggered by the new model change and introduce the correspondence as Manufacturing Engineering. 翻訳 |