拡張誘起電圧による全速度域位置センサレス制御のEVへの実装と評価(第1報)
Development and Verification of Multi-Axial Wheel Durable Test Mode for the Durability of High Performance Vehicle Wheels
- 提供方法
- 本サイト上にてダウンロード・閲覧可
- 形態
- 価格
- 一般価格(税込):¥1,100 会員価格(税込):¥880
- 文献番号
- 20215256
- 文献・情報種別
- 学術講演会予稿集(春)
No.57-21
- 掲載ページ
- 1-4(Total 4 p)
- 発行年月
- 2021年 5月
- 出版社
- (公社)自動車技術会
- 言語
- 英語
- イベント
- 2021年春季大会【オンライン開催】
書誌事項
著者(英) | 1) Soo-Sik Chung, 2) Kyung-Seok Shim, 3) Yoon-Sang Min |
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勤務先(英) | 1) Hyundai Motor, 2) Korea Automotive Technology Institute, 3) Korea Automotive Technology Institute |
抄録(英) | The durability evaluation of aluminum wheels in general use is a one-axis durability test method standardized decades ago, but it is insufficient to ensure the durability of high-performance vehicle wheels that require excessive driving characteristics with low-flat tires and high-inch wheels. In this study, the bi-axis aluminum durability evaluation mode was developed and verified by measuring the characteristics of the N.P.G (Namyang Proving Ground) vehicle durability course, K.I.C (Korean International Circuit) and Nurburgring circuit in Germany. 翻訳 |