Accelerated Transition to CO2 Neutrality – Energy Carriers and Powertrain Technologies
- 提供方法
- 本サイト上にてダウンロード・閲覧可
- 形態
- 価格
- 一般価格(税込):¥1,100 会員価格(税込):¥880
- 文献番号
- 20224664
- 文献・情報種別
- シンポジウムテキスト
No.05-22
- 掲載ページ
- 75-87(Total 13 p)
- 発行年月
- 2022年 12月
- 出版社
- (公社)自動車技術会
- 言語
- 英語
- イベント
- JSAE 2022年度シンポジウム
書誌事項
カテゴリ | PPT資料 |
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カテゴリ(英) | PPT slides 翻訳 |
著者 | 4) 青木 仁孝 |
著者(英) | 1) Marc Sens, 2) Maximilian Brauer, 3) Wolfram Gottschalk, 4) Masataka Aoki, 5) Bernd Wiedemann, 6) Ferhat Inci, 7) Jürgen Kunstmann |
勤務先 | 4) IAV Co., Ltd. |
勤務先(英) | 1) IAV GmbH, 2) IAV GmbH, 3) IAV GmbH, 4) IAV Co., Ltd., 5) Technical University Berlin, 6) Technical University Berlin, 7) Icefield GmbH |
抄録(英) | The first part of the publication discusses why renewably produced fuels must make theircontribution to the defossilization of the transportation sector. In the following chapter, fuels andtheir properties are shown that are of particular interest to the transport sector. In addition, anextensive study shows what contribution renewable fuels would have as a drop-in solution on theEuropean vehicle fleet, if they were available to an appropriate extent.Finally, the last chapter discusses the challenges associated with the use of various renewable fuelsin internal combustion engines. Initial approaches to solving them are also presented. 翻訳 |