電動車用動力切り離し機構
Disconnect Units for BEV Applications
- 提供方法
- 本サイト上にてダウンロード・閲覧可
- 形態
- 価格
- 一般価格(税込):¥1,100 会員価格(税込):¥880
- 文献番号
- 20234730
- 文献・情報種別
- シンポジウムテキスト
No.07-23
- 掲載ページ
- 28-40(Total 13 p)
- 発行年月
- 2023年 11月
- 出版社
- (公社)自動車技術会
- 言語
- 英語
- イベント
- JSAE 2023年度シンポジウム
書誌事項
カテゴリ | PPT資料 |
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カテゴリ(英) | PPT slides 翻訳 |
著者 | 1) 山崎 正典 |
著者(英) | 1) Masanori Yamazaki |
勤務先 | 1) シェフラージャパン株式会社 |
勤務先(英) | 1) Schaeffler Japan Co., Ltd. |
抄録(英) | The next step in the race for electrification is to increase the battery range and to reduce its cost. One of the systems that provide such benefits is the electric axle disconnect unit (DCU). Schaeffler is bringing its integrated knowledge and production experience in shift actuation, dog clutches and system integration, to provide flexible solutions for different electric axle architectures and positions within the system. 翻訳 |